مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:302021-12-27سياسي

پیکر دو شهید گمنام در برزک دفن می شود


معاون سیاسی امنیتی فرمانداری کاشان گفت: مراسم ویژه تشییع 22 شهید گمنام از امروز دوشنبه ششم دی آغاز شد و آیین وداع با شهدا نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در محل گردان امام حسین(ع) برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری کاشان گفت: مراسم ویژه تشییع 22 شهید گمنام از امروز دوشنبه ششم دی آغاز شد و آیین وداع با شهدا نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در محل گردان امام حسین(ع) برگزار می شود.

عباسعلی قپانی پور، امروز(دوشنبه،6 دی ماه) در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر 22 شهید گمنام دفاع مقدس، اظهار کرد: صبح روز سه شنبه هفتم دی ماه، دو تریلر حامل پیکر شهیدان گمنام به شهرهای نطنز و بادرود اعزام شد و در آن مناطق تشییع خواهند شد که بعد از تشییع به کاشان باز خواهند گشت.

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، عصر روز سه شنبه پیکر مطهر 11 شهید در آران و بیدگل و پیکر 11 شهید دیگر نیز در شهر کاشان تشییع خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری کاشان در مورد مراسم تشییع در کاشان گفت: مراسم تشییع در شهر کاشان از ساعت 15 عصر روز سه شنبه از میدان بسیج آغاز و پس از عبور از میدان های عطا، امام خمینی(ره)، کمال الملک، معلم در میدان جهاد با سخنرانی آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان به پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر دو شهید گمنام در برزک دفن می شود

پیکر دو شهید گمنام در برزک دفن می شود