مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:452021-12-27سياسي

75 برنامه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در زنجان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 75 عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان برگزار می شود.

- ، محمدربیع احمدخانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری 75 عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استن زنجان خبر داد و گفت: نمایشگاه های مختلف مجازی در این ایام برگزار می شود.

وی از برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد شهید سردار سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: رویداد ملی تولید محتوای قهرمان من در این استان برگزار می شود و این رویداد با رویکرد معرفی مکتب حاج قاسم به کودکان و نوجوانان، برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این رویداد در قالب شبکه اجتماعی (استوری، کانال و صفحه)، کلیپ و نماهنگ، نقاشی، پوستر و اینفوگرافی، پادکست و قصه گویی دیجیتال، بازی و نرم افزارهای تلفن همراه و انیمیشین، کمیک موشن و موشن گرافی برگزار می شود، ابراز کرد: این رویداد با موضوعاتی همچون حاج قاسم و احترام به پدر و مادر، سردار دل ها، عشق به وطن، حاج قاسم و دفاع از حرم، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم و مردمی بودن، سردار دل ها و فرزندان شهدا و تبیین وصیت نامه شهید سلیمانی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 برنامه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در زنجان برگزار می شود

75 برنامه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در زنجان برگزار می شود