مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:502021-12-27فرهنگي

پرفروش ترین های فیلم های سینمای جهان در سال 2021


قسمت جدید «مرد عنکبوتی» که در اواخر سال جاری میلادی اکران شد با فروشی فراتر از انتظار، سینمای جهان را به بازگشت به شرایط عادی پس از دو سال مواجهه با شرایط سخت ناشی از همه گیری کرونا امیدوار کرد.

- جی پلاس ، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست جدیدترین قسمت از سری فیلم های مرد عنکبوتی با فروش یک میلیارد دلاری در تنها 11 روز به نخستین فیلم در دوران همه گیری ویروس کرونا تبدیل شد که به فروشی میلیارد دلاری دست می یابد.

ایسنا نوشت؛ این فیلم ابرقهرمانی محصول کمپانی سونی و استودیو مارول در حالی در آخرین روزهای سال میلادی در نقش ناجی گیشه سینمای آمریکا و جهان ظاهر شد که شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا بار دیگر سالن های سینما در برخی نقاط جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست پس از فیلم های انتقام جویان: آخر بازی (5 روز) و در کنار انتقام جویان: جنگ ابدیت ، به دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد که در کوتاه ترین زمان به فروش میلیارد دلاری می رسد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت باکس افیس موجو ، این فیلم که از نیمه دوم دسامبر اکران جهانی خود را آغاز کرد تا به امروز 1/054 میلیارد دلار فروخته که 467 میلیون دلار آن از محل گیشه سینمای آمریکا و 587 میلیون دلار آن را نیز از گیشه بین الملل به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفروش ترین های فیلم های سینمای جهان در سال 2021

پرفروش ترین های فیلم های سینمای جهان در سال 2021