مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:552021-12-27ورزشي

تداوم پیروزی های شیمیدر قم در بسکتبال ایران


تیم بسکتبال شیمیدر قم در دومین مسابقه خود از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور تیم شکلّی تهران را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شاگردان امید موحدنژاد در تیم بسکتبال شیمیدر قم در دومین مسابقه خود از بازی های گروه F منطقه شمال لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور در سالن شهدای بهزیستی قم عصر پنجمین روز دی ماه برابر تیم شکلّی تهران به میدان رفته و با شکست حریف به دو امتیاز ارزشمند این دیدار دست یافت.

در حالی که کوارتر نخست این دیدار 15 بر 11 به نفع شیمیدر تمام شد، تیم شکلّی تهران کوارتر دوم را 21 بر 18 از شیمیدر برد تا نیمه نخست با نتیجه 33 بر 32 به نفع شیمیدر تمام شود، اما در نیمه دوم شیمیدر برتری خود را به حریف تحمیل کرد و سرانجام بازی را با نتیجه 84 بر 59 به نفع خود تمام کرد.

شیمیدر قم که در نخستین مسابقه خود داماش گیلان را شکست داده بود، با پیروزی برابر تیم شکلّی تهران چهار امتیازی شد و در صدر جدول گروه ششم مرحله مقدماتی فصل 1401 – 1400 لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور جای گرفت، ضمن اینکه با توجه به سایر نتایج تیم های شکلّی تهران با 3 امتیاز، خانه بسکتبال قزوین با 3 امتیاز و داماش گیلان با 2 امتیاز در رده های دوم تا چهارم این گروه قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم پیروزی های شیمیدر قم در بسکتبال ایران

تداوم پیروزی های شیمیدر قم در بسکتبال ایران