مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 13:002021-12-27سياسي

ادای احترام قاضی زاده هاشمی به مقام شامخ شهدای مسیحی


در آستانه سال نو میلادی معاون رییس جمهور با حضور در آرامستان ارامنه تهران به مقام شامخ شهدای ادیان توحیدی ادای احترام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، در آستانه فرا رسیدن آغاز سال نو میلادی سیدامیر قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور در آرامستان ارامنه تهران به مقام شامخ شهدای ادیان توحیدی ادای احترام کرد.

معاون رییس جمهور در آغاز ورود با حضور در کنار المان 47 شهید ارامنه که از شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بودند و سپس در جوار مزار شهدای ارامنه با نثار گل یاد و نام شهدا را گرامی داشت.

  قاضی زاده هاشمی ضمن تبریک سال نو میلاد و یاد و خاطره شهدای ادیان توحیدی اظهار کرد: همه تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران هستیم و هموطنان ارامنه نیز در دفاع از کشور در کنار مسلمانان ایستادند و از کشور دفاع کردند.

  این مراسم با حضور فرماندار ری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و جمعی از رهبران ادیان الهی برگزار شد و در حین مراسم رزم نوازان ارتش جمهوری اسلامی ایران با نوای مارش نظامی یاد و خاطره ایثارگری ها و حماسه های شهدای ادیان توحیدی در دوران انقلاب اسلامی و  دفاع مقدس را گرامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام قاضی زاده هاشمی به مقام شامخ شهدای مسیحی

ادای احترام قاضی زاده هاشمی به مقام شامخ شهدای مسیحی