مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 13:102021-12-27اقتصادي

سهم ICT از بودجه کل کشور 130 درصد رشد دارد


دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: سهم ICT از بودجه کل کشور در لایحه بودجه 1401 نزدیک به 130 درصد رشد داشته است که می تواند به هزینه یا طرح های عمرانی این حوزه اختصاص پیدا کند.

- به نقل از اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، رضا باقری اصل در نشست مجازی خانواده بزرگ ICT ایران با موضوع بررسی بودجه 1401 در بخشICT همراه با مدیران دولتی که توسط اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران برگزار شد، گفت: همه به این باور رسیدیم که دولت به تنهایی قادر نیست تا کارها را انجام دهد و نیازمند این است که مشارکت بخش خصوصی را به صورت واقعی در کنار خود داشته باشد.

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات در بررسی سهم ICT از لایحه بودجه سال 1401 گفت: سهم ICT از بودجه کل کشور چندین برابر بیشتر بوده و نزدیک به 130 درصد شده است.

این درصد افزایش از درصد رشد بودجه، به مراتب بیشتر بوده و این خبر بسیار خوبی است که می تواند به هزینه یا طرح های عمرانی اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه بودجه امسال چند تغییر بسیار مهم دارد، گفت: من نگاهم به اعداد و ارقام نیست.

زیرا قرار نیست ساختار جدید ایجاد شود بلکه بودجه امکان بیشتری را در اختیار وزارتخانه قرار می دهد اما اتفاق بزرگی که در بودجه سال 1401 رخ داده مربوط به تغییرات خوبی است که در تبصره ها دیده می شود و همین وجه تمایز بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ICT از بودجه کل کشور 130 درصد رشد دارد

سهم ICT از بودجه کل کشور 130 درصد رشد دارد