مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 13:352021-12-27اجتماعي

سرمای کردستان در چله زمستان


پیش بین مسئول هواشناسی استان کردستان بیان کرد:در شبانه روز گذشته دمای هوای تمامی ایستگاه های استان به صفرو زیرصفر درجه سقوط کرد که از میان آنها ایستگاه هزارکانیان با دمای10/9- درجه سانتیگراد سردترین و ایستگاه سلین با دمای 12 درجه گرمترین نقطه استان بود.

- خسرو سیف پناهی در گفت وگو باایسنا اظهار کرد:باتوجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل های پیش بینی هواشناسی از امروز دوشنبه (6دی) تا روز جمعه،جو اغلب مناطق استان پایدار بوده و به غیر از افزایش پوشش ابر از روز چهارشنبه،در بعضی از نقاط مه و غبارمحلی وگاهی وزش باد ملایم پدیده دیگری قابل انتظار نیست.

وی اافزود البته برای روزهای چهارشنبه تا جمعه،امکان بارش های خفیف و پراکنده در برخی از نواحی جنوبی استان وجود دارد که از نظر مقدار،قابل توجه نمی باشد.

سیف پناهی عنوان کرد: تا آخر هفته همچنان شاهد یخبندان شبانه و صبحگاهی بخصوص در نواحی شرقی و شمالی استان خواهیم بود که این شرایط از صبح چهارشنبه با شدت کمتری تداوم خواهد داشت.

پیش بین مسئول هواشناسی استان کردستان بیان کرد:در شبانه روز گذشته دمای هوای تمامی ایستگاه های استان به صفرو زیرصفر درجه سقوط کرد که از میان آنها ایستگاه های هزارکانیان،بابارشانی،قاملو و دهگلان به ترتیب با دمای10/9-،10/4-،10/4- و10- درجه سانتیگراد سردترین و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای کردستان در چله زمستان

سرمای کردستان در چله زمستان