مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 13:402021-12-27اقتصادي

توسعه میدان آزادگان اوایل سال 1402 تکمیل می شود


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه اوایل سال 1402 توسعه میدان آزادگان تکمیل می شود، گفت: با تکمیل طرح توسعه این میدان برداشت از آن به 320 هزار بشکه در روز می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از و در منطقه عملیاتی قشم اجرا می شود و ارزش آن 16 میلیارد تومان است.

خجسته مهر درباره قرارداد تولید و تأمین 50 رول کلاف لوله مغزی سیار با جهاد دانشگاهی توضیح داد: سومین قراردادی که امروز امضا کردیم، ساخت 59 رول کلاف دستگاه های تفکیک گر سیار است که ارزش این قرارداد 5 میلیون یوروست.

نوسازی دکل ها اشتغال پایدار به دنبال دارد وی درباره تفاهم نامه امضا شده بین شرکت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی نیز تصریح کرد: تفاهم نامه نوسازی و بازسازی حدود 30 دستگاه دکل حفاری 100 میلیون یورو ارزش دارد که اجرای آن پنج سال زمان می برد و سالانه 6 دکل حفاری بازسازی و نوسازی می شود، این تفاهم نامه می تواند به توان مهندسی تعمیرات در کشور کمک کند و اشتغال مناسب و پایداری از کنار این قرارداد ایجاد کند.

معاون وزیر نفت با ابراز امیدواری به امضای قراردادهای جذاب در حوزه شرکت های فناور و نوآور گفت: به زودی از کل ظرفیت پژوهشی و فناور وزارت نفت، از پارک نوآوری شرکت ملی نفت ایران، پژوهشگاه و دانشگاه صنعت نفت برای حمایت از شرکت های نوآور و فناور استفاده می کنیم و شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه میدان آزادگان اوایل سال 1402 تکمیل می شود

توسعه میدان آزادگان اوایل سال 1402 تکمیل می شود