مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 15:052021-12-27سياسي

جنبش «حقوق» عراق: دادگاه فدرال تحت فشار سیاسی شکایت علیه انتخابات را رد کرد


جنبش «حقوق» نزدیک به گردان های حزب الله عراق به مخالفت دادگاه فدرال با ابطال نتایج انتخابات واکنش نشان داد و گفت که این حکم تحت فشار سیاسی شدید صادر شده است.

- جنبش حقوق نزدیک به گردان های حزب الله عراق به مخالفت دادگاه فدرال با ابطال نتایج انتخابات واکنش نشان داد و گفت که این حکم تحت فشار سیاسی شدید صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش حقوق نزدیک به گردان های حزب الله عراق به مخالفت دادگاه فدرال با ابطال نتایج انتخابات واکنش نشان داد و اعلام کرد که دادگاه فدرال تحت فشار سیاسی شدید و بدون توجه به مدارک و اسناد ارائه شده درباره بروز تقلب در انتخابات، این حکم را صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری المعلومه عراق، محسن السعیدی یکی از اعضای جنبش حقوق گفت که دادگاه فدرال عراق تحت تأثیر فشارهای سیاسی داخلی و خارجی تصمیم گرفت چنین حکمی را صادر کند.

دادگاه فدرال عراق امروز ضمن رد درخواست لغو نتایج انتخابات، اذعان کرد که کمیسیون انتخابات با اعلام جزیی نتایج انتخابات، قانون را نقض کرده است.

السعیدی درباره اعتراف دادگاه فدرال عراق به نقض قانون از سوی کمیسیون انتخابات گفت: دادگاه فدرال با محکوم کردن کمیسیون انتخابات در واقع خود را را محکوم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش «حقوق» عراق: دادگاه فدرال تحت فشار سیاسی شکایت علیه انتخابات را رد کرد

جنبش «حقوق» عراق: دادگاه فدرال تحت فشار سیاسی شکایت علیه انتخابات را رد کرد