مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 15:202021-12-27پزشكي

پایش و نظارت بر پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون البرز


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تیم های ناظر مرکز بهداشت به صورت مستمر پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون را در سراسر استان مورد پایش و بررسی قرار می دهند.

- شهاب مستوفی در گفت وگو با اظهار کرد: تمامی پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کووید - 19 در استان البرز با تمام توان در این روزها در حال ارائه خدمات به مراجعین است.

وی بیان کرد: مدیران و مسئولین گروه های توسعه شبکه، سلامت خانواده و آموزش سلامت معاونت بهداشت امروز با حضور در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، از روند واکسیناسیون شهروندان بازدید کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: در این پایش ها علاوه بر نظارت بر رعایت نکات فنی مانند رعایت زنجیره سرما، نحوه تزریق و ثبت اطلاعات، میزان رضایت مراجعین نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم های ناظر مرکز بهداشت بر اساس برنامه ای مدون به صورت مستمر پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون را در سراسر استان مورد پایش و بررسی قرار می دهند.

مستوفی متذکر شد: در حال حاضر در تمامی پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، نوبت سوم واکسن کووید - 19 برای همه افراد بالای 18 سال که سه ماه از نوبت دوم واکسیناسیون ایشان گذشته است، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش و نظارت بر پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون البرز

پایش و نظارت بر پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون البرز