مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 15:202021-12-27دانش

قشم قطب دانشگاهی منطقه می شود/ برنامه ریزی برای جذب دانشجو از شبه قاره هند


باتوجه به نقش ارزنده نقش دانشگاه در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز صنایع و رویکرد منطقه آزاد قشم برای ورود قدرتمند به عرصه اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی عصر امروز در دیدار با مشاور رییس دانشگاه پیام نور کشور اظهار داشت: ایجاد و فعال نمودن پارک علم و فناوری برای استقرار شرکت های دانش بنیان، یکی دیگر از برنامه های این سازمان است که در این زمینه آماده آغاز همکاری با دانشگاه پیام نور هستیم.

وی همچنین از آمادگی این سازمان جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: مشکلات مربوط به زمین دانشگاه پیام نور قشم نیز به زودی حل خواهد شد.

مشاور رییس دانشگاه پیام نور نیز در این دیدار بر لزوم گسترش مرزهای دانش و استفاده از ظرفیت های دانشگاهی تأکید کرد و افزود: جذب دانشجویان خارجی می تواند در رونق اقتصادی و گردش مالی جزیره نیز نقش بسزایی ایفا کند و در صورت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم، دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم می تواند به هسته اصلی مراکز بین الملل دانشگاه های پیام نور در کشورهای حاشیه خلیج فارس تبدیل شود.

سیدعلی علم الهدی، همچنین به نقش مؤثر جذب دانشجوی خارجی در رونق اقتصادی جزیره قشم اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به مزیت های مناطق آزاد و زیرساخت های خوب آموزش الکترونیک دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشم قطب دانشگاهی منطقه می شود/ برنامه ریزی برای جذب دانشجو از شبه قاره هند

قشم قطب دانشگاهی منطقه می شود/ برنامه ریزی برای جذب دانشجو از شبه قاره هند