مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 15:202021-12-27اقتصادي

جمع آوری روزانه 25 تن زباله در درگهان/ تولید زباله 30درصد افزایش یافت


مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با ورود گسترده گردشگران در چند ماه اخیر، حجم اقدامات خدمات شهری نیز چندبرابر شده و روزانه بیش از 25 تن زباله و نخاله از سطح معابر، - امیر سرلک ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری فارس در قشم بیان کرد: از این حجم، 15 تن زباله  توسط 158 نیرو و با 10 خودروی مکانیزه جمع آوری می شود که نسبت به مدت مشابه پارسال، 30 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در 9 ماه امسال، 1 میلیون و 695 هزار متر مربع از معابر شهر درگهان و طبل و همچنین روستاهای کووه ای، گیاهدان، رمکان، طولا و جزایر ناز پاکسازی شد، افزود: آسفالت معابر منجر به افزایش سطح مورد نیاز برای پاکسازی شده و امیدواربم به زودی کنده کاری های انجام شده توسط دستگاه های متولی ترمیم شود.

وی اضافه کرد: پارسال و طی همین مدت، 1 میلیون و 275 هزار متر مربع از فضاهای شهری و روستایی پاکسازی شده بود که این مهم در راستای تحقق توسعه اقتصادی و بهره مندی واحدهای اصناف از این خدمات در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و کسبه و زیباسازی مناظر شهری و روستایی و توجه به سلامت و بهداشت شهروندان انجام گرفته است.

سرلک همچنین با بیان اینکه سرانه تولید زباله در کشور 700 گرم است، تصریح کرد: این سرانه در شهر درگهان به دلیل تعدد مجتمع های تجاری و حضور گردشگران و مسافران به بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری روزانه 25 تن زباله در درگهان/ تولید زباله 30درصد افزایش یافت

جمع آوری روزانه 25 تن زباله در درگهان/ تولید زباله 30درصد افزایش یافت