مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 15:402021-12-27سياسي

واکنش نوری مالکی به تصمیم دادگاه فدرال عراق در رد شکایات انتخابات


رییس ائتلاف «دولت قانون» عراق در واکنش به تصمیم دادگاه فدرال در رد شکایات انتخابات پارلمانی گفت: امیدوار بودیم دادگاه فدرال برای کسانی که با اعلام نتایج انتخابات متضرر شدند، - رییس ائتلاف دولت قانون عراق در واکنش به تصمیم دادگاه فدرال در رد شکایات انتخابات پارلمانی گفت: امیدوار بودیم دادگاه فدرال برای کسانی که با اعلام نتایج انتخابات متضرر شدند، جبران خسارت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوری مالکی رییس ائتلاف دولت قانون عراق در اولین واکنش خود به تصمیم دادگاه فدرال در مخالفت با لغو نتایج انتخابات پارلمانی اعلام کرد: انتظار می رفت که چنین تصمیمی از سوی دادگاه فدرال گرفته شود.

وی در توییتی گفت: ما امیدوار بودیم که دادگاه فدرال عراق برای کسانی که با اعلام نتایج انتخابات، در کسب کرسی های پارلمانی متحمل ضرر شدند، جبران خسارت کند.

نوری مالکی افزود: با توجه به شرایط کنونی عراق، این انتظار می رفت که نتایج انتخابات لغو و ابطال شود، هرچند اسناد و مدارک (مربوط به تقلب در انتخابات) موجود است.

دادگاه فدرال عراق امروز(دوشنبه) در جلسه ای شکایت ارائه شده از سوی هادی العامری، رهبر ائتلاف الفتح عراق درباره نتایج انتخابات پارلمانی را رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نوری مالکی به تصمیم دادگاه فدرال عراق در رد شکایات انتخابات

واکنش نوری مالکی به تصمیم دادگاه فدرال عراق در رد شکایات انتخابات