مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 16:302021-12-27سياسي

دستگاه های مختلف برای اجرای طرح نماد در همدان پای کار باشند


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، طرحی با ائتلاف ملی است و برای اجرای آن همه دستگاه ها باید پای کار باشند.

- همدان-معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، طرحی با ائتلاف ملی است و برای اجرای آن همه دستگاه ها باید پای کار باشند.

به گزارش، عباس نجفی ظهر دوشنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان همدان با محوریت پیشگیری های رشد مدار دانش آموزان د ر قالب طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، عنوان کرد: برنامه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رشد مدار برای نسلی اجرا می شود که قرار است آینده کشور را بسازند.

وی ادامه داد: طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، طرحی با ائتلاف ملی است و تنها یک دستگاه نمی تواند در این خصوص اقدام نمایند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بارها تأکید فرموده اند بحث پیشگیری امری فراقوه ای است ، گفت: باید تمامی تکالیفی که در این طرح، قانون پیشگیری از جرم و قانون حمایت اطفال و نوجوانان بر دستگاه ها محول شده، با هماهنگی میان دستگاه ها به خوبی به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های مختلف برای اجرای طرح نماد در همدان پای کار باشند

دستگاه های مختلف برای اجرای طرح نماد در همدان پای کار باشند