مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 16:502021-12-27ورزشي

کنعانی زادگان: حذف و استقلال و پرسپولیس یک فاجعه ملی است


دو بازیکن در ترکیب اصلی و دو بازیکن هم به عنوان ذخیره و درمجموع 4 بازیکن ایرانی، به عضویت تیم منتخب سال 2021 قاره آسیا درآمدند.

- جی پلاس؛ فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) در پایان هر سال میلادی، به بررسی برترین های فوتبال در قاره های مختلف می پردازد.

خبر ورزشی نوشت: این سایت تیم منتخب قاره آسیا در سال 2021 میلادی را معرفی کرد که از ایران، سردار آزمون و محمد حسین کنعانی زادگان در ترکیب اصلی و مهدی طارمی و سیدمجید حسینی در جمع بازیکنان ذخیره دیده می شوند.

متیو رایان از استرالیا، تاکهیرو تومیاسو، تاکفوسا کوبو و یویا اوساکو از ژاپن، عبدالکریم حسن و یاسر الشهرانی از عربستان، وو لی از چین، سون هیونگ مین از کره جنوبی و علی مبخوت از امارات، سایر نفرات تیم منتخب قاره کهن در سال 2021 میلادی هستند.

لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال که این تیم را به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رساند، بهترین مربی قاره کهن از نگاه IFFHS بوده است.

درهمین ارتباط با محمد حسین کنعانی زادگان تماس گرفتیم تا ببینیم نظرش در رابطه با این خبر و ماجرای خبرساز حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس از اسیا چیست.

تبریک می گوییم.

وقتی متوجه شدی یکی از بازیکنان اصلی تیم منتخب سال 2021 آسیا هستی چه احساسی داشتی؟ احساس غرور و افتخار و اینکه به هر حال وقتی می بینی تلاش تو دیده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی زادگان: حذف و استقلال و پرسپولیس یک فاجعه ملی است

کنعانی زادگان: حذف و استقلال و پرسپولیس یک فاجعه ملی است