مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 17:152021-12-27اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف


مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف در 6 دی ماه 1400 در دانشگاه شریف برگزار شد.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاکوانتخاب، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف در 6 دی ماه 1400 در دانشگاه شریف برگزار شد و در این مراسم محمدرضا دیانی ، مدیرعامل گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب با اشاره به این نکته که گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در بالاترین مرحله فنی و کیفی خود قراردارد اظهار کرد: ما برای ثبات در این مرحله به دانشگاه نیاز داریم و باید دانشگاه را در خط مقدم خود قراردهیم.

وی افزود: 320نفر در تیم تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب مشغول به فعالیت هستند و در پروژه های جدیدی که تعریف کردیم تا 950 نفر نیروی نخبه لازم داریم.

مافیای واردات درحال حاضر از هیچ گونه تخریبی علیه ما صرف نظر نمی کند و ما در همین مدت به یک جریان علمی دست پیداکردیم که اقتصادهای دنیا را تحلیل می کند و بهترین راه را برای آینده برمی گزیند.

دیانی بیان کرد: مکزیک بهترین پلتفرم های لوازم خانگی را در دنیا دارد اما نتوانست نام و نشانی از خود در جهان برجای گذارد زیرا بر پایه تحقیق و توسعه عمل نکرد و پلی برای پیشرفت سایر برندها شد، اما تایوان مساحت کوچکتری از مکزیک دارد و بر مبنای تحقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف

امضای تفاهم نامه همکاری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف