مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 17:352021-12-27ورزشي

3 بانوی تیرانداز فارسی، راهی اردوی تیم ملی شدند


نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان با حضور، زهرا یاوران، مبینا مسلمی،, ساره جوانمردی از استان فارس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان با دعوت از 18 وررشکار به میزبانی تهران آغاز شده است که زهرا یاوران، مبینا مسلمی , ساره جوانمردی از استان فارس در این اردو حضور دارند.

دعوت نشدن سمیرا ارم دیگر تیرانداز استان فارس به این اردو از نکات قابل توجه است ؛ارم در اردو های پیشین تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین حضور داشت و سابقه کسب مدال جهانی را نیز در کارنامه دارد.

محمود باقرنژاد، محمدرضا امینی از سمنان، نسرین شاهی، مصطفی خادم عبدل آباد، مهدی حیرانی از خراسان رضوی، زهرا سادات حسینی، مهسا حاجی محمدی، فائزه احمدی، سید محمدرضا میرشفیعی، مجید بابایی، هادی نجفی، امیر جعفری از تهران، زهرا غلام زاده از گیلان، زهرا حاجی حسینی از مازندران و رقیه شجاعی از زنجان سایر نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان هستند.

این اردو تا 10 دی ماه زیر نظر رقیه اله کرمی، خدیجه برمکی، معصومه توحیدلو و محمدمهدی باقری مربیان تیم ملی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 بانوی تیرانداز فارسی، راهی اردوی تیم ملی شدند

3 بانوی تیرانداز فارسی، راهی اردوی تیم ملی شدند