مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 17:502021-12-27بين الملل

روسیه: ناتو طرح های همکاری را کنار گذاشت و روی بازدارندگی ما تمرکز کرد


معاون وزیر دفاع روسیه عنوان کرد ائتلاف ناتو از طرح های همکاری با روسیه برای تمرکز تلاشش روی بازدارندگی نظامی مسکو شانه خالی کرد.

- معاون وزیر دفاع روسیه عنوان کرد ائتلاف ناتو از طرح های همکاری با روسیه برای تمرکز تلاشش روی "بازدارندگی" نظامی مسکو شانه خالی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تاس، الکساندر فومین، وزیر دفاع روسیه روز دوشنبه گفت: وضعیت اسفناک روابط کنونی میان روسیه و ناتو می تواند با این حقیقت توضیح داده شود که این ائتلاف از روش های مختلط برای محدود کردن روسیه - یعنی با استفاده از گفت وگو و همزمان تقویت آمادگی های نظامی استفاده می کرده است.

وی افزود: طی سالیان اخیر تمرکز بر روی بازدارندگی نظامی بوده است؛ درحالی که پیشتر این ائتلاف به پروژه های همکاری توجه بیشتری نشان می داد.

فومین در ادامه گفت: پس از پایان جنگ سرد، فدراسیون روسیه مرتبا تلاش کرد تا راه های جدیدی برای تعامل با ناتو پیدا کند تا سیستم ایمنی باثبات و برابری با آنچه اروپا در اختیار دارد برای همگی ایجاد شود.

این باور اشتباه است که بدتر شدن روابط میان روسیه و ناتو از سال 2014 آغاز شده است بلکه این روابط قبل از سال 2014 شروع به تیره شدن کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: ناتو طرح های همکاری را کنار گذاشت و روی بازدارندگی ما تمرکز کرد

روسیه: ناتو طرح های همکاری را کنار گذاشت و روی بازدارندگی ما تمرکز کرد