مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 17:502021-12-27بين الملل

حزب الله:ادعاهای پوچ سخنگوی ائتلاف سعودی ارزش پاسخگویی ندارد


حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به ادعای سخنگوی ائتلاف سعودی درباره نقش این جنبش در یمن پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب الله در این باره در صفحه توییتر خود نوشت که سخنگوی ائتلاف سعودی با استناد به یک ویدئوی جعلی و دوبله شده از اینکه روابط یمنی ها با مقاومت لبنان را محکوم کند، خجالت نمی کشد.

البخیتی افزود: هر کسی مواضع سخنگوی ارتش سعودی را در حالی که به کشورهای محور مقاومت حمله می کند، پیگیری کند، احساس می کند که گویا در حال گوش دادن به سخنان سخنگوی ارتش اسراییل است.

البخیتی در توییت دیگری نوشت: سخنگوی ارتش سعودی نیازی به ویدئوی جعلی برای اثبات روابط ما با مقاومت لبنان ندارد، چرا که ما خود را یک جبهه واحد برای مبارزه با ائتلاف صهیونیستی می دانیم.

دیروز نیز ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن گفت: اگر ما کارشناسانی از حزب الله و ایران داشتیم و از ما حمایت می کردند، به آنان افتخار می کردیم .

ائتلاف سعودی که در مارس 2015 تجاوز همه جانبه به یمن و محاصره این کشور را آغاز کرده، در طول بیش از شش سال نتوانسته به اهداف خود برسد و علاوه بر آن از حالت تهاجمی به حالت تدافعی روی آورده و برای سرپوش گذاشتن بر این شکست راهبردی خود مدام سخن از حضور حزب الله و ایران در یمن می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله:ادعاهای پوچ سخنگوی ائتلاف سعودی ارزش پاسخگویی ندارد

حزب الله:ادعاهای پوچ سخنگوی ائتلاف سعودی ارزش پاسخگویی ندارد