مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 18:002021-12-27ورزشي

برگزاری 150 برنامه همزمان با دهه بصیرت در ساوه


همزمان با دهه بصیرت 150 عنوان برنامه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در ساوه برگزارمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت اله دستجانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت 9 دی گفت: همزمان با تقارن دهه بصیرت، شهادت حضرت فاطمه (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سه برنامه با محوریت مقاومت و دهه بصیرت مصوب شد.

در این مصوبه دستگاه های اجرایی مکلف شدند به مناسبت دهه بصیرت جلسه ای با پرسنل خود با هدف بازشناسی فتنه و با رویکرد بصیرت افزایی برگزار کنند و هر اداره به مقتضیات خود در راستای بزرگداشت شهدا از خانواده شهدای نهاد مربوطه سرکشی داشته باشند.

وی ادامه داد: هدفگذاری کرده ایم که هر دستگاه اجرایی به نیابت سردار سلیمانی یک اقدام مؤثر برای رفع مشکلات اقتصادی مردم انجام بدهد.

فرمانده سپاه ساوه افزود: برنامه های بسیج به مناسبت دهه بصیرت نیز با مشارکت اقشار مردم و حوزه های مقاومت ناحیه سپاه ساوه قریب به 150 عنوان برنامه با موضوعات، بصیرتی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، تکریم خانواده شهدا، کتاب خوانی و تولید محتوا در فضای مجازی، تولید فیلم سینمایی، تبیین مکتب شهید سلیمانی، راه اندازی پویش من و سردار سلیمانی، افتتاح مسکن محرومین و توزیع 200 بسته کمک مومنانه و یادواره شهدا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 150 برنامه همزمان با دهه بصیرت در ساوه

برگزاری 150 برنامه همزمان با دهه بصیرت در ساوه