مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 18:052021-12-27اقتصادي

دانشگاه تربت حیدریه به اعتبار بیشتری نیاز دارد


با اینکه این دانشگاه از بزرگترین دانشگاه های خراسان رضوی است اما نسبت به دانشگاه های همتراز خود از اعتبارات کمتری برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه، محمدحسن فتحی رییس دانشگاه تربت حیدریه خاطرنشان کرد: بودجه این دانشگاه در سال 1401 نسبت به سال جاری 20 درصد افزایش داشته که دست کم 10 درصد دیگر باید افزایش یابد تا در صورت برگزاری حضوری کلاس ها برای تامین امور دانشجویی با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: بودجه پیشنهادی دانشگاه تربت حیدریه برای سال آینده 38 میلیارد تومان است و با توجه به هزینه های سال آینده که تحت تاثیر تورم خواهد بود نیازمند افزایش این اعتبار هستیم.

وی در ادامه گفت: این دانشگاه در سال آینده باید از کمک های  غیرردیف بودجه از قبیل ردیف های بودجه ای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صندوق رفاه دانشجویی، طرح توازن و امثال آن برخوردار باشد.

در حال حاضر برای تامین بودجه های عمرانی از طریق سازمان  برنامه و بودجه به دنبال جذب 6 میلیارد تومان هستیم که در بخش امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه تایید شده است و با  تخصیص این اعتبار ساختمان سالن غذاخوری دانشگاه تکمیل می شود.

  انتهای پیام/ 70079


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تربت حیدریه به اعتبار بیشتری نیاز دارد

دانشگاه تربت حیدریه به اعتبار بیشتری نیاز دارد