مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 18:102021-12-27بين الملل

مجلس سنای روسیه: روسیه به اوکراین حمله نمی کند


دولت اوکراین به هر گونه که می خواهد می تواند ساکنان مناطق دونتسک و لوگانسک را خطاب قرار دهد و آنها را تروریست و افراط گرا می خواند.

- والنتینا ماتویینکو رییس شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه) با رد ادعاهای برخی مقامها و رسانه های غربی در مورد تهاجم احتمالی نیروهای روسیه به اوکراین اعلام کرد : روسیه به اوکراین حمله نخواهد کرد و عملیات نظامی علیه این کشور اجرا نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ماتوینکو امروز (دوشنبه) در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه روسیه 24 تصریح کرد: روسیه هیچ گونه عملیات نظامی علیه اوکراین تدارک نمی بیند.

وی خاطرنشان کرد که مناقشه اوکراین یک مناقشه داخلی است که دولت اوکراین و مناطق دونتسک و لوگانسک، طرف های این مناقشه هستند.

رییس شورای فدراسیون روسیه گفت: دولت اوکراین به هر گونه که می خواهد می تواند ساکنان مناطق دونتسک و لوگانسک را خطاب قرار دهد و آنها را تروریست و افراط گرا می خواند.

ماتویینکو اضافه کرد: اما ساکنان این مناطق اوکراین خواهان زندگی مسالمت آمیز هستند و جنگ و کشتار نمی خواهند.

وی با انتقاد از سیاست های اروپا در عرصه بین المللی ازجمله در قبال روسیه گفت: مهارت سیاسی سیاستمداران اروپایی کاهش یافته است و در کشورهای اروپایی سیاستمدارانی منصوب می شوند که در سیاست خارجی و امور دفاعی آگاهی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس سنای روسیه: روسیه به اوکراین حمله نمی کند

مجلس سنای روسیه: روسیه به اوکراین حمله نمی کند