مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 18:452021-12-27اقتصادي

3/5میلیون قطعه بچه ماهی در منابع آبی غیرشرب کردستان رها سازی شدند


مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 3 میلیون و 500 هزار قطعه بچه ماهی در منابع آبی غیرشرب کردستان رهاسازی شده است.

- ایسنا/کردستان مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 3 میلیون و 500 هزار قطعه بچه ماهی در منابع آبی غیرشرب کردستان رهاسازی شده است.

حمید حسین پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از محل طرح بهسازی و افزایش تولید آبزیان و اعتبارات استانی از ابتدای سال جاری با همکاری و مشارکت تعاونی های صیادی استان تا کنون 3 میلیون 500 هزار قطعه بچه ماهی از نوع کپور ماهیان از گونه های فیتو فاگ و بیگ هد در منابع آبی مطالعه و بررسی شده با هماهنگی حفاظت محیط زیست و دامپزشکی استان رهاسازی شده است.

وی تصریح کرد: استان کردستان دارای 6 تعاونی صیادی با عضویت بیش از 420 نفر است و این ذخیره سازی ماهی موجب تضمین فعالیت صیادی در سنوات آینده می شود.

به گفته مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی کردستان، در حال حاضر سه مجتمع پرورش ماهی سیروان در سروآباد، پلنگان در کامیاران و قمچقای در بیجار فعال بوده و با توجه به تجهیزات مکانیزاسیون به کار رفته بیشتر از ظرفیت خود کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3/5میلیون قطعه بچه ماهی در منابع آبی غیرشرب کردستان رها سازی شدند

3/5میلیون قطعه بچه ماهی در منابع آبی غیرشرب کردستان رها سازی شدند