مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 19:152021-12-27فرهنگي

سنندج هفتمین پایتخت کتاب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتخاب 6 شهر در سال های گذشته به عنوان پایتخت کتاب ایران گفت: - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام پایتختی سنندج در کتاب گفت: کتاب مفید، رفتارساز و کتابخوانی برای جامعه فرهیختگی، که لزوم جامعه پیشرو و تمدن ساز است، ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتخاب 6 شهر در سال های گذشته به عنوان پایتخت کتاب ایران گفت: این حرکت فرهنگی ابتکار خوبی بود که در سال های گذشته از سوی همکاران ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابداع و آغاز شده و از کار خوب و نیکو باید تقدیر و تشکر کرد.

وی از معاون امور فرهنگی و همکارانش خواست تا به ایجاد کار های ماندگار و ابتکارات جدید در این حوزه توجه داشته باشند، زیرا این عرصه از مطالبات جدی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که همیشه اهتمام ویژه ای به کتاب و کتابخوانی مبذول داشته اند.

اسماعیلی افزود: مقام معظم رهبری یکی از معماران اصلی همه دستاورد های علمی و فرهنگی کشور در طول چهار دهه گذشته بودند که با توجه به مسئولیت و دغدغه های ایشان در امر اداره امور کشور، توجه ایشان به امر کتاب و کتابخوانی حائز اهمیت است که همواره با نگاه هنری و مشی فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج هفتمین پایتخت کتاب شد

سنندج هفتمین پایتخت کتاب شد