مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 20:052021-12-27سياسي

مؤلفه های مکتب شهید سلیمانی باید در جامعه تبیین شود


تمام ابعاد و مؤلفه های مکتب شهید سردار سلیمانی باید در جامعه تبیین شود.

- ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی با دستورکار برنامه ریزی گرامیداشت حماسه 9 دی و دومین سالروز شهادت قاسم سلیمانی اظهار داشت: حماسه یوم الله 9 دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی دو رویداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر کدام نقش مهمی در تقویت نظام مقدس جهوری اسلامی ایفا کردند.

امام جمعه گناوه افزود: یوم الله 9 دی در تقویم کشورمان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است و حماسه ای بی نظیر و بی بدیل و فراموش نشدنی در تاریخ نظام مقدس اسلامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه بیان کرد: یوم الله 9 دی روزی تاریخی، ماندگار، سرنوشت ساز و روز تجلی وحدت ملت بر محور ولایت و نماد ولایتمداری و دیانت و بصیرت، دشمن شناسی، تکلیف گرایی و عمل به هنگام مردم ایران اسلامی بود.

وی گفت: حماسه یوم الله 9 دی تحت عنایات اهل بیت (ع) و بخصوص وجود مبارک امام حسین (ع) بزرگترین توطئه علیه انقلاب و نظام اسلامی را در هم شکست و کسانی که در دامن توطئه گران افتاده بودند را ناکام گذاشت.

امام جمعه گناوه یادآور شد: از ابعاد مهم و قابل توجه در جهت حفظ حافظه تاریخی این حماسه بزرگ، جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید فرموده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤلفه های مکتب شهید سلیمانی باید در جامعه تبیین شود

مؤلفه های مکتب شهید سلیمانی باید در جامعه تبیین شود