مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 21:302021-12-27سياسي

کتائب حزب الله عراق:قوه قضاییه عراق تحت فشار آمریکا و سازمان ملل قرار گرفت


کتائب حزب الله عراق با بیان اینکه انتخابات عراق با بزرگ ترین تقلب در تاریخ این کشور همراه بود، تاکید کرد که قوه قضاییه هم در حکم خود درباره نتیجه انتخابات تحت فشار آمریکا و سازمان ملل قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  پارلمانی را اعلام کرد که طبق آن، فراکسیون الصدریه، وابسته به مقتدی الصدر با 73 کرسی در رتبه اول، ائتلاف تقدم (بزرگترین ائتلاف اهل سنت به رهبری محمد الحلبوسی، خمیس الخنجر و سلیم الجبوری) با 37 کرسی در رتبه دوم، ائتلاف دوله القانون به رهبری نوری المالکی با 33 کرسی در رتبه سوم، حزب دموکرات کردستان عراق با 31 کرسی در رتبه چهارم، ائتلاف کردستان و ائتلاف الفتح به رهبری هادی العامری با 17 کرسی در رتبه بعدی قرار دارند.

پس از اعلام نتایج بسیاری از گروه های سیاسی معتقد به تقلب گسترده بودند تا جایی که در ورودی های منطقه سبز تحصن و درگیری رخ داد.

کمیته هماهنگی شیعیان عراق موسوم به الاطار التنسیقی شامل احزاب و گروه های شیعه شامل ائتلاف الفتح، دوله القانون ، عصائب اهل الحق به اضافه کتائب حزب الله و دیگر جریان های شیعی است که بیشترین انتقاد و اعتراض را به این نتایج داشت.

انتهای پیام/.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتائب حزب الله عراق:قوه قضاییه عراق تحت فشار آمریکا و سازمان ملل قرار گرفت

کتائب حزب الله عراق:قوه قضاییه عراق تحت فشار آمریکا و سازمان ملل قرار گرفت