مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 21:452021-12-27سياسي

واکنش ایران به اظهارات معاون وزیر کشور و امنیت داخلی انگلیس


سفیر ایران در انگلیس در واکنش به اظهارات یک مقام امنیت داخلی این کشور تاکید کرد: از خصومت ورزی هیچ کشوری هراسان نخواهیم شد و بر تامین امنیت و حفظ منافع ملی کشورمان اصرار کرده و بر اصول خود پایمردی و ایستادگی خواهیم کرد.

- سفیر ایران در انگلیس در واکنش به اظهارات یک مقام امنیت داخلی این کشور تاکید کرد: از خصومت ورزی هیچ کشوری هراسان نخواهیم شد و بر تامین امنیت و حفظ منافع ملی کشورمان اصرار کرده و بر اصول خود پایمردی و ایستادگی خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن بهاروند در واکنش به اظهارات اخیر دامیان هیندز معاون وزیر کشور و امنیت داخلی بریتانیا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ما از خصومت با هیچ کشوری که با آن رابطه دیپلماتیک داریم استقبال نمی کنیم.

احترام متقابل و منافع متقابل از اصول سیاست خارجی ایران است.

در عین حال از خصومت ورزی هیچ کشوری هم هراسان نخواهیم شد و بر تامین امنیت و حفظ منافع ملی کشورمان اصرار کرده و بر اصول خود پایمردی و ایستادگی خواهیم کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دامیان هیندز وزیر امور امنیت داخلی و مرزهای انگلیس مدعی شده بود: روسیه، چین و ایران از جمله کشورهای متخاصم هستند که نگرانی های امنیتی سایبری برای بریتانیا ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به اظهارات معاون وزیر کشور و امنیت داخلی انگلیس

واکنش ایران به اظهارات معاون وزیر کشور و امنیت داخلی انگلیس