مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 00:302021-12-27سياسي

اختلاس گران به دانشگاه نمی روند!


استادی که سال هاست دانش آموختگانی در تراز جهانی تربیت کرده است، معتقد است که دانشگاه ها، محیط سالم تری هستند چون یک مکانیسم خودپالایی دارند؛ - ممکن است ناهنجاری هایی را در برخی دانشگاه ها شاهد باشیم، اما دانشگاه خود را پالایش می کند و افرادی هم که دنبال این کارها (اختلاس) هستند، کمتر سراغ دانشگاه می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بزرگمردی که در بیش از پنجاه سال حضور پرثمر در عرصه های ملی و بین المللی، تأثیرات شگرفی بر توسعه علمی ایران داشته و با انتشار آثار علمی و تربیت دانش آموختگانی در تراز جهانی، دِین خود را به ایران عزیز و جامعه جهانی به بهترین شکل ادا کرده است ؛ این توصیفی است که دکتر جعفر توفیقی، وزیر سابق علوم و رییس پژوهشگاه صنعت نفت، در خصوص پروفسور یوسف ثبوتی عنوان کرده است.

پروفسور یوسف ثبوتی، فیزیکدان و منجم سرشناس ایرانی، بنیان گذار دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، مؤسس رصدخانه ابوریحان بیرونی در دانشگاه شیراز، عضو انجمن بین المللی نجوم (IAU)؛ سال 1311 در شهر زنجان متولد شد.

شهری که عشق و علاقه مردم شهر به این استاد فرهیخته در جای جای آن دیده می شود.

در دومین گفت وگو از مجموعه گفت وگو با چهره ها ، این بار راهی زنجان شدیم و در دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان، پای صحبت های این استاد فرهیخته و دانشمند بزرگ نشستیم: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاس گران به دانشگاه نمی روند!

اختلاس گران به دانشگاه نمی روند!