مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 04:052021-12-28سياسي

85 درصد جمعیت بالای 6 سال کردستان باسواد هستند


مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: طی چهار دهه از فعالیت نهضت سواد آموزی در کشور شاهد رشد قابل توجه باسوادی در استان بوده ایم و این میزان از 30 درصد به 85 درصد افزایش یافته است.

- ، در آستانه هفتم دیماه سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی و هم چنین 15 دیماه تأسیس گزینش به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه معاون سواد آموزی، مدیر هسته گزینش و جمعی از کارکنان و دست اندرکاران حوزه سواد آموزی و گزینش شامگاه دوشنبه با حجت الاسلام پور ذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار، گزینش و سواد آموزی را از دستاوردها، نهادها و رویش های انقلاب اسلامی نام برد که به فرمان امام راحل تأسیس شده است.

وی افزود: در راستای رسالت ترسیم شده برای این دو حوزه، در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات ارزشمندی در این بخش ها ارائه شده است.

حجت الاسلام پور ذهبی گزارش و آمارهای ارائه شده از خدمات حوزه سواد آموزی را امید وار کننده دانست و گفت: کسب موفقیت هسته گزینش آموزش و پرورش کردستان نیز حاصل اهتمام مسئولین و زحمت تلاشگران این عرصه است.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر تبیین دقیق گزارش اقدامات و شفاف سازی کامل خدمات حوزه های مذکور و اطلاع کامل و دقیق مردم از فعالیت های انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد جمعیت بالای 6 سال کردستان باسواد هستند

85 درصد جمعیت بالای 6 سال کردستان باسواد هستند