مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 04:202021-12-28سياسي

لغو تحریم ها اولین دستور کار دور هشتم مذاکرات وین/ مذاکرات تا پنجشبه ادامه دارد


ایران بر اهمیت در اولویت قرار گرفتن موضوع لغو تحریم ها، راستی آزمایی از رفع تحریم ها و تضمین ها در آغاز بررسی محتوایی متون مذاکراتی در وین تاکید کرد.

- "لغو تحریم ها" اولین دستور کار دور هشتم مذاکرات وین/ مذاکرات تا پنجشبه ادامه دارد ایران بر اهمیت در اولویت قرار گرفتن موضوع لغو تحریم ها، راستی آزمایی از رفع تحریم ها و تضمین ها در آغاز بررسی محتوایی متون مذاکراتی در وین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتمین دور مذاکرات ایران و 1+4 برای بازگشت همه طرف های برجام به تعهداتشان روز دوشنبه در حالی از سر گرفته شد که شهر وین و هتل کوبورگ در حال و هوای کریسمس به سر می برند.

با این حال هیات های مذاکره کننده با جدیت در وین حاضر شدند و قرار است بر اساس تفاهم انجام شده، هیات های کارشناسی از روز سه شنبه در موضوع لغو تحریم ها، اقدامات هسته ای، راستی آزمایی و تضمین ها کار خود را آغاز کنند.

علی باقری رییس هیات مذاکره کننده ایران پس از نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام گفت: در نشست امروز نمایندگان کشورهای مختلف بر اهمیت اولویت داشتن رسیدگی به موضوع رفع تحریم ها، راستی آزمایی و تضمین ها در دور هشتم تاکید کردند.

گفتنی است ایران و 1+4 با تایید آمریکا در دور هفتم بر سر دو متن پیش نویس مربوط به لغو تحریم ها و اقدامات هسته ای با در نظر گرفتن پیشنهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تحریم ها اولین دستور کار دور هشتم مذاکرات وین/ مذاکرات تا پنجشبه ادامه دارد

لغو تحریم ها اولین دستور کار دور هشتم مذاکرات وین/ مذاکرات تا پنجشبه ادامه دارد