مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 04:252021-12-28سياسي

ضرورت ایجاد بسترهای مناسب جذب سرمایه گذار در هشترود


باید زمینه های مثبتی در سطح شهرستان هشترود برای جذب سرمایه گذار فراهم شود تا بسترهای سرمایه گذاری برای توسعه به منصه ظهور برسد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: باید زمینه های مثبتی در سطح شهرستان هشترود برای جذب سرمایه گذار فراهم شود تا بسترهای سرمایه گذاری برای توسعه به منصه ظهور برسد.

امین امینیان در جلسه ی شورای اداری هشترود اظهار کرد: جریانات دی ماه سال 1388 با درایت رهبر معظم انقلاب ختم به خیر شد اما دشمنان این مرز و بوم از کارهای شیطانی خود دست نکشیدند و در یک اقدام تروریستی حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ سپاه اسلام را به شهادت رساندند.

وی در خصوص بحث جذب سرمایه گذار در این شهرستان گفت: هیچ یک از ادارات حق ندارند رفتار نامناسبی با سرمایه گذاران داشته باشند و باید در کوتاه ترین زمان ممکن کارهای مربوط به سرمایه گذاری انجام شود تا شاهد توسعه ی هرچه بیشتر شهرستان باشیم.

وی همچنین در ارتباط با قانون حمایت از معلولان نیز بیان کرد: همه ی ادارات باید تمام تلاش خود را در راستای حمایت و اجرایی کردن ماده ی دو قانون حمایت از معلولان به کار گیرند تا جامعه ی معلولان به خدمات دولتی و عمومی دسترسی بهتری داشته باشند.

فرماندار هشترود در خصوص بیمه سلامت نیز گفت: بیمه ی سلامت نزدیک به 4 هزار و 800 خدمت در قالب درمان و دارو با هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد بسترهای مناسب جذب سرمایه گذار در هشترود

ضرورت ایجاد بسترهای مناسب جذب سرمایه گذار در هشترود