مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 04:452021-12-28سياسي

اهدای 8000 دستگاه لوازم ضروری زندگی به نیازمندان سیستان وبلوچستان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 8000 دستگاه لوازم ضروری زندگی به خانواده های نیازمند سطح استان اهدا شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 8000 دستگاه لوازم ضروری زندگی به خانواده های نیازمند سطح استان اهدا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- پودینه اظهار کرد: اقلام اهدایی شامل کولر آبی (در فصول گرم سال)، بخاری گازی، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش، پنکه و غیره می شود که بخشی از این اقلام با مشارکت خیّرین خریداری و اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام اهدایی قریب به 300 میلیارد ریال بوده است، افزود: توزیع لوازم ضروری زندگی و از جمله بخاری های گازی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: توزیع این اقلام در ادامه برنامه های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان و تأمین اقلام ضروری خانواده های نیازمند مورد حمایت این نهاد در سطح استان صورت می گیرد.

پودینه با اشاره به خدمات این نهاد در بحث ازدواج جوانان، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 1770 سری جهیزیه اهدا شده و 1100 سری جهیزیه نیز به زودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 8000 دستگاه لوازم ضروری زندگی به نیازمندان سیستان وبلوچستان

اهدای 8000 دستگاه لوازم ضروری زندگی به نیازمندان سیستان وبلوچستان