مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 04:502021-12-28سياسي

بستر تحقق جنگ روایت ها در فضای مجازی است


مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز بستر تحقق جنگ روایت ها در فضای مجازی است، گفت: همه برنامه ها و فعالیت ها باید پیوست فضای مجازی داشته باشد.

- ، سجاد ستوده عصر دوشنبه در همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی در شفت با اشاره به اینکه امروز در دنیا داستان جنگ ها متفاوت است، اظهار کرد: مدل جنگ ها تغییر کرده است.

وی در ادامه با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب به جنگ اراده ها در سخنرانی اخیر اشاره کرد و گفت: در جنگ متقارن پیروز میدان کسی است که اراده داشته باشد و امروز جنگ، جنگ روایت ها است.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان به فتنه سال 88 اشاره و با بیان اینکه خط تحریف خطرناک تر از جنگ تحریم ها است، افزود: اگر حقایق جامعه و انقلاب بازگو نشود دشمن به گونه ای دیگر آن روایت می کند.

ستوده در ادامه با بیان اینکه در فتنه سال 88 عده ای با عملکرد و رفتار خود کشور باعث عقب ماندگی کشور شدند، تصریح کرد: این فتنه از سوی دشمنان به گونه ای روایت شد که جای ظالم با مظلوم عوض شد.

وی همچنین به شهادت سردار سلیمانی اشاره و با تأکید بر اینکه اتفاقات بعد از شهادت این شهید بزرگوار در طول تاریخ 60 سال گذشته دنیا بی نظیر بود و بعد از چند روز رییس جمهور وقت آمریکا مسئولیت این جنایت تروریستی را قبول و ایران را تهدید کرد که اگر به پایگاه های این کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر تحقق جنگ روایت ها در فضای مجازی است

بستر تحقق جنگ روایت ها در فضای مجازی است