مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 04:552021-12-28اقتصادي

فریاد کارگران از اعماق معدن زغال سنگ سرخس به گوش مسئولان نمی رسد


کارگران معدن زغال سنگ آق دربند سرخس مدت هاست که پیگیر مطالبات و حقوق معوق خود هستند اما با وجود گذشت چندین سال هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده اند؛ - این در حالی است که در این اوضاع اقتصادی سخت، ارزش افزوده مطالباتشان روز به روز کمتر می شود.

چندی پیش تعدادی از کارگران معدن زغال سنگ آق دربند سرخس به منظور پیگیری مطالبات و حقوق معوق خود که مقداری از این معوقات مربوط به هفت سال پیش است، دست به تجمع زدند و خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه شدند اما تاکنون از جانب مسئولان پاسخی دریافت نکرده اند.

یکی از کارگران معدن آق دربند سرخس که به گفته خودش 18 سال سابقه کار در معدن دارد، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: برای پیگیری مطالبات و بدهی ها به سازمان ها و ارگان های مختلفی مراجعه کردیم اما متاسفانه هنوز به جوابی نرسیدیم.

در دشوارترین شرایط کارمان را تعطیل نکردیم این کارگر معدن تصریح کرد: کار در معدن از سخت ترین کارهای دنیاست اما در سخت ترین شرایط هم کارمان را تعطیل نکردیم و حتی برای پیگیری مطالباتمان به ما گفتند شکایت کنیم اما چون با شکایت ممکن است امنیت شغلی ما به خطر بیفتد، این کار را نکردیم و همچنان پیگیر مطالباتمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تاکنون فقط چند ماه حقوق گرفتیم، خاطرنشان کرد: 40 الی 50 نفر از کارگران مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد کارگران از اعماق معدن زغال سنگ سرخس به گوش مسئولان نمی رسد

فریاد کارگران از اعماق معدن زغال سنگ سرخس به گوش مسئولان نمی رسد