مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 04:552021-12-28اقتصادي

رییس کل دادگستری یزد: دادگاه تجاری در استان راه اندازی می شود


با توجه به تاکید معاون اول قوه قضاییه در خصوص ایجاد دادگاه های تجاری، مجتمعی ویژه این موضوع در استان راه اندازی شده و به بزودی دادگاه تجاری در یزد آغازبکار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در جمع برخی قضات و فعالان نظام بانکی استان، با بیان این که توقع و سیاست دستگاه قضا به عنوان پشتیبان و تضمین کننده عدالت بر اساس قانون اساسی در خصوص بانکها، رعایت قوانین و مقررات بانکداری به ویژه در حوزه بانکداری بدون ربا است، اظهار کرد: پایبندی بانک ها به این اصول تضمین کننده سود مشروع به عنوان میانگین رکود و ربا است.

وی افزود: رونق تولید و اقتصاد، حمایت از بخش های آسیب پذیر جامعه از جمله اهداف نظام بانکی در جامعه اسلامی است که باید در اولویت اجرایی بانک ها قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به برگزاری مستمر جلسات اجرای سیاست های در خصوص ایجاد دادگاه های تجاری، مجتمعی ویژه این موضوع در استان راه اندازی شده است.

رییس کل دادگستری یزد بیان کرد: ارتباط و تعامل دستگاه قضا با بانک ها را می توان در سه حوزه اجراییات ثبت اسناد و املاک، دعاوی در خصوص اختلاف قرارداد های بانکی و در حوزه ستاد اقتصاد مقاومتی با هدف کمک به چرخه اقتصاد و تولید طبقه بندی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد: دادگاه تجاری در استان راه اندازی می شود

رییس کل دادگستری یزد: دادگاه تجاری در استان راه اندازی می شود