مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:152021-12-28اقتصادي

384 پرونده تخلف نانوایی ها در خراسان جنوبی به تعزیرات ارسال شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: 384 پرونده تخلف نانوایی ها طی 9 ماه سال جاری در خراسان جنوبی به شعب تعزیرات ارسال شد.

- با اشاره به پیگیری تخلفات و نظارت بر نانوایی ها اظهار کرد: پرونده های تخلفات نانوایی ها که به تعزیرات ارسال می شود در دو بخش کالا و خدمات و بهداشت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه کالا و خدمات پرونده های وارده مرتبط با نانوایی ها 203 پرونده بوده که همین میزان نیز مختومه شده است و متخلفین به 6 میلیارد و 533 میلیون و 46 هزار و 130 ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

حسن پور افزود: در بخش بهداشت و رسیدگی به تخلفات بهداشتی در نانوایی ها در 9 ماهه سال جاری 181 پرونده وارده داشته ایم که همین میزان نیز مختومه شده است و متخلفین به 455 میلیون و 600 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی یادآور شد: تخلفات حوزه کالا و خدمات نانوایی ها را اصناف و سازمان صمت برای تعزیرات ارسال می کند که شامل تخلفاتی چون گران فروشی، کم فروشی و عدم درج نرخ نامه و تعطیلی در روزهای غیر تعطیلی شان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: تخلفات بخش بهداشتی نانوایی ها را بیشتر دانشگاه علوم پزشکی ارسال می کند که شامل تخلفاتی چون استفاده بیش از حد نمک خوراکی در نان، استفاده از مواد غیر مجاز مثل جوش شیرین در خم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

384 پرونده تخلف نانوایی ها در خراسان جنوبی به تعزیرات ارسال شد

384 پرونده تخلف نانوایی ها در خراسان جنوبی به تعزیرات ارسال شد