مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:402021-12-28پزشكي

شناسایی دومین بیمار مبتلا به اُمیکرون در گلستان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به تسریع روند آزمایش و بررسی نوع بیماری افراد مشکوک، گفت: دومین بیمار مبتلا به اَمیکرون در استان گلستان شناسایی شد.

- ناهید جعفری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی گلستان به عنوان یکی از استانهای پیشرو در بررسی و تشخیص سویه جدید بیماری کروناست، اظهار کرد: با استقرار امکانات پیشرفته و کیت تشخیص این بیماری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حال پایش و بررسی دقیق به منظور شناسایی بیماران مبتلا به سویه اُمیکرون هستیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته دومین بیمار مبتلا به اُمیکرون در استان گلستان شناسایی شد، افزود: با شناسایی این بیمار در گرگان، تاکنون دو بیما مبتلا به این سویه در استان شناسایی شده اند که تمامی اقدامات لازم برای درمان و برای بررسی افراد مرتبط با این افراد به منظور جلوگیری از گسترش آن در حال انجام است.

وی بر تحت نظر گرفتن خانواده این دو بیمار به صورت کاملا هوشمند و هدفمند خبر داد و گفت: لیست تمامی افرادی که این دو فرد با آنها در ارتباط بوده اند احصا شده و مراتب لازم برای پیگیری در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نخستین مورد ابتلا به بیماری کرونا از نوع سویه جدید اُمیکرون در استان گلستان در ابتدای هفته جاری در شهرستان مینودشت شناسایی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی دومین بیمار مبتلا به اُمیکرون در گلستان

شناسایی دومین بیمار مبتلا به اُمیکرون در گلستان