مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:502021-12-28ورزشي

ورزش عاملی برای ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان است


رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز ورزش را عاملی برای ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان برشمرد و گفت: باید در راستای احیاء ورزش همگانی اقدامات درخوری ترتیب داده شود تا جوانان بتوانند از این مهم بهره گیرند.

- پرویز هادی در یازدهمین جلسه ی کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه حدود 70 رشته ی ورزشی در انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی وجود دارد، اظهار کرد: اکثر این رشته ها جزو ورزش همگانی محسوب می شود و در همین راستا هیات انجمن های ورزشی را موظف خواهیم کرد تا با بررسی و تحقیق، فهرست زمین های ورزشی را دریافت کنند تا در خصوص نحوه ی راه اندازی مجدد اقداماتی انجام شود.

وی ادامه داد: با کمترین تجهیزات ورزشی، اقشار مختلف جامعه می توانند در سطح شهر از امکانات ورزشی استفاده کنند.

نهادینه کردن ورزش در پارک ها، آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد دیگر عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه کمبود امکانات موجب شده تا بسیاری از جوانان نتوانند در رشته های ورزشی دلخواه خود فعالیت کنند.

رسول برگی ادامه داد: معتقد هستم اگر بتوانیم ورزش را در پارک ها نهادینه کنیم، علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی، بسیاری از آسیب های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش عاملی برای ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان است

ورزش عاملی برای ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان است