مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:052021-12-28فرهنگي

سینمای ایران تا کی به ساز بازیگران می رقصد؟


ساعد نیک ذات فیلمبردار سینمای ایران ضمن انتقاد به نحوه پرداخت دستمزدها به عوامل پشت صحنه و بازیگران بیان کرد که برخی تهیه کنندگان حتی به بازیگران بیت کوین به عنوان دستمزد می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ساعد نیک ذات فیلمبردار سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تازه ترین فعالیت های سینمایی خود اظهار داشت: طی یک سال و نیمی که سینمای ایران درگیر کرونا بوده است، تنها فیلمنامه خواندم و هیچ کدام از پروژه هایی که انتخاب کردم هم به تولید نرسیدند؛ چه سریال و چه فیلم سینمایی.

با توجه به تغییر ذائقه مردم ریسک سرمایه گذاری در سینما بالا رفته است و به همین دلیل به نسبت سال های قبل تر فیلم های کمتری به تولید رسیده اند و بیشتر عوامل به سمت سریال های خانگی رفته اند.

در این شرایط فیلم نامه های سینمایی ای که من خواندم هم به تولید نرسید و دو فیلم سگ بند ساخته مهران احمدی و رویای سهراب ساخته علی قوی تن را هم که آماده نمایش دارم هنوز اکران نشده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همواره به دنبال یک فرصت طلایی برای کارهای عقب مانده ام بودم، در این مدت مشغول اسکن برخی نگاتیوها و اسلایدهای کتاب های عکسم شدم اما همچنان در کنار آن فیلمنامه هم می خوانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای ایران تا کی به ساز بازیگران می رقصد؟

سینمای ایران تا کی به ساز بازیگران می رقصد؟