مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:052021-12-28فرهنگي

حکایت پدیده ای ناشناخته برای مردم!


فیلم «صحنه زنی» به صورت واقع بینانه و واقع گرایانه مخاطب را با پدیده ای به نام صحنه زنی آشنا می کند که تا به حال با آن آشنا نبوده است.

- یک روانشناس اجتماعی می گوید: فیلم صحنه زنی به صورت واقع بینانه و واقع گرایانه مخاطب را با پدیده ای به نام صحنه زنی آشنا می کند که تا به حال با آن آشنا نبوده است.

  علیرضا شریفی یزدی در گفتگویی با ایسنا با اشاره به اینکه فیلم هایی که به انواع آسیب های اجتماعی می پردازند به چند دلیل از اهمیت زیادی برخوردار هستند، اظهار کرد: دلیل اول آن است که این فیلم ها زبان گویای مردم هستند، از این منظر که بخش زیادی از جامعه در بخش های مختلف زندگی با انواع آسیب های اجتماعی روبه رو می شوند و وقتی آن را در قالب فیلم می بینند یک نوع همذات پنداری با فیلم می کنند و می توانند درک بهتری از انواع آسیب ها داشته باشند.

وی ادامه داد: دومین دلیل برای توجه به فیلم هایی که به آسیب های اجتماعی می پردازند این است که گاهی برخی از آسیب ها به دلیل آنکه گسترش پیدا نکرده اند، ممکن است از چشم طبقات متوسط جامعه یا مسئولان دور بمانند و مورد توجه قرار نگیرند و پس از رشد و همه گیری آن تازه به یاد می آورند که این آسیب در جامعه وجود دارد.

این روانشناس تاکید کرد: اما آثاری که پیشاپیش به استقبال برخی از آسیب های اجتماعی می روند و تلاش می کنند آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت پدیده ای ناشناخته برای مردم!

حکایت پدیده ای ناشناخته برای مردم!