مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:152021-12-28بين الملل

بایدن بودجه نظامی 768 میلیارد دلاری آمریکا را امضا کرد


رییس جمهور ایالات متحده لایحه بودجه نظامی هنگفت 768 میلیارد دلاری ایالات متحده را امضا و به قانون تبدیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده با امضای لایحه بودجه نظامی هنگفت 768 میلیارد دلاری، این لایحه را به قانون تبدیل کرد.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، رییس جمهور آمریکا قانون مجوز دفاع ملی 2022 (NADD) را روز گذشته (دوشنبه) به امضا درآورد که نشان دهنده با افزایش 25 میلیارد دلاری بودجه نظامی آمریکا در مقایسه با پیشنهاد اولیه رییس جمهور ایالات متحده است و در مقایسه با سال گذشته نیز، بودجه نظامی را تشدید بخشیده اند، بودجه نظامی هنگفت ایالات متحده شامل بودجه 300 میلیونی می شود که تحت عنوان کمک امنیتی قرار است به اوکراین تخصیص یابد.

طبق این گزارش، طرفداران تخصیص بودجه کمک امنیتی به اوکراین در سنای آمریکا می گویند که این مبلغ 300 میلیون دلار برای آموزش و تجهیز نیروهای اوکراینی برای مقابله با تهاجم روسیه مورد استفاده قرار می گیرد.

ایالات متحده در لایحه بودجه نظامی جدید خود همچنین 150 میلیون دلار برای همکاری امنیتی بالتیک تخصیص داده شده است که این بودجه نیز یک پروژه دیگر آمریکا با هدف مقابله با مسکو است و مبلغ چهار میلیارد دلار نیز تحت عنوان طرح دفاع از اروپا در نظر گرفته شده است که آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن بودجه نظامی 768 میلیارد دلاری آمریکا را امضا کرد

بایدن بودجه نظامی 768 میلیارد دلاری آمریکا را امضا کرد