موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:252021-12-28سياسي

برای کاهش خام فروشی در دولت قبل اقدامی نشد/ بی توجهی وزیر سابق نفت به دور زدن تحریم ها


در دولت قبل هیچ اقدامی در حوزه کاهش خام فروشی نشد و وابسته ماندیم تا تحریم ها اثر کند و راهی جز بستن با غرب و آمریکا وجود نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی خضریان نماینده مردم تهران در نپذیرفت.

وی گفت: در این شرایط رهبر معظم انقلاب بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردند تا فتنه خاموش شود و نیروهای انقلابی نیز با اقدام خود مانع آشوب شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه با انتقاد از پافشاری بر شیوه نامه دستوری O&M و عدم التزام شرایط آن و فلج شدن تولید که مبنایی نداشت از دیگر اقداماتی بود که در دولت قبل صورت گرفت.

خضریان اضافه کرد: موضوع دیگر بکارگیری و استخدام ها بی مبنا در وزارت وقت بود که بر این اساس اتفاقاتی افتاد که تغییر آن در دولت های بعد نیز ناممکن است، همچنین حذف غیرکارشناسانه چند هزار سمت در این وزارتخانه و نبود نیروهای کارشناس در حوزه گاز از دیگر اتفاقات نامطلوب در این وزارتخانه بود.

وی ادامه داد: در دولت قبل هیچ اقدامی در حوزه کاهش خام فروشی دیده نشد و به این موضوع وابسته ماندیم تا تحریم ها اثر کند و راهی جز بستن با غرب و آمریکا وجود نداشته باشد لذا در دوره زنگنه شاهد ایجاد پتروشیمی ها و پتروپالایشگاه ها نبودیم و برای یک اقدام کوچک نیز سال ها معطلی صورت می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش خام فروشی در دولت قبل اقدامی نشد/ بی توجهی وزیر سابق نفت به دور زدن تحریم ها

برای کاهش خام فروشی در دولت قبل اقدامی نشد/ بی توجهی وزیر سابق نفت به دور زدن تحریم ها