مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:352021-12-28ورزشي

تلاش می کنیم تیم اپه خوزستان قهرمان شود/ قراردادها خنده دار هستند!


سرمربی تیم شمشیر بازی هیات خوزستان با بیان این که در لیگ برتر آقایان تقریبا پنج تیم بسیار قوی حضور دارند، گفت: در اسلحه اپه هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد ولی ما تلاش مان را می کنیم تا قهرمان شویم.

- تلاش می کنیم تیم اپه خوزستان قهرمان شود/ قراردادها خنده دار هستند! ایسنا/خوزستان سرمربی تیم شمشیر بازی هیات خوزستان با بیان این که در لیگ برتر آقایان تقریبا پنج تیم بسیار قوی حضور دارند، گفت: در اسلحه اپه هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد ولی ما تلاش مان را می کنیم تا قهرمان شویم.

میثم شجاعی در گفت وگو با ایسنا در خصوص دومی خوزستان در دور رفت لیگ برتر شمشیربازی کشور در اسلحه اپه، اظهارکرد: خوزستان در رشته شمشیربازی استانی با کیفیت و پیشینه داری است و در واقع اولین استانی بود که در زمان گذشته پیشکسوتان خوبی در رشته شمشیربازی داشت.

اما متاسفانه سال ها است که خوزستان نتوانسته کیفیت لازم را ارائه دهد، البته از سال گذشته که آقای روشن پور ریاست هیات شمشیربازی خوزستان را بر عهده گرفت واقعا تحول خیلی خوبی در هیات استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: نسل جدید با تفکر جدید به شمشیربازی خوزستان تزریق شده است و خوشبختانه امسال برای اولین بار نیز در لیگ برتر تیم داری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم تیم اپه خوزستان قهرمان شود/ قراردادها خنده دار هستند!

تلاش می کنیم تیم اپه خوزستان قهرمان شود/ قراردادها خنده دار هستند!