مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:452021-12-28اقتصادي

اجرای 10 پروژه بازآفرینی شهری در نهبندان


از اعتبارات ستاد ملی بازآفرینی شهری، 10 پروژه با اعتبار 13 میلیارد و 400 میلیون تومان از سال 97 تا 99 در این شهرستان تعریف شده که تاکنون هفت میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجید بیکی امروز در نشست ستاد بازآفرینی شهری نهبندان افزود: از سال 97 تاکنون 6 پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار پنج میلیارد تومان در این شهرستان اجرا شده و چهار پروژه بازآفرینی دیگر در دست اجراست.

وی گفت: برای سال جاری و سال آینده هم پروژه های جدید در حوزه بازآفرینی شهری در شهرستان نهبندان تعریف خواهد شد و بازآفرینی شهری برنامه مطلوبی برای هویت بخشی به سکونتگاه های غیررسمی و بافت های فرسوده است.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: در حوزه بازآفرینی شهری کارهای پراکنده انجام می شد اما اکنون این ستاد نسبت به بهینه سازی، احیا و ایجاد زیرساخت های جدید در محلات قدیمی و تاریخی ماموریت دارد.

وی با بیان اینکه محیط های نامناسب در بافت های قدیمی سبب ایجاد آسیب های اجتماعی می شود گفت: توجه به محلات قدیمی سبب برقراری عدالت اجتماعی در توزیع خدمات است لذا شهرداری باید توزیع مناسبی داشته باشد چراکه در برخی محلات نامناسب، مخروبه و تاریک، فضا برای بزهکاری ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 10 پروژه بازآفرینی شهری در نهبندان

اجرای 10 پروژه بازآفرینی شهری در نهبندان