مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:052021-12-28سياسي

سرانه کاربری منطقه 6 نیازمند تعادل بخشی است/ لزوم صیانت از درختان ولیعصر


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با اشاره به کاهش شدید سکونت در بخش مرکزی کلانشهر تهران، گفت: شاهد ترافیک پرحجم و تجمع معتادین و کارتن خواب ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، جعفر شربندی شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران  در تذکر پیش از دستور خود درباره مسائل کالبدی منطقه 6 تهران به معاون شهرسازی و معماری شهرداری گفت: در قالب 2 اولویت در این مقطع زمانی مسائل مطقه 6 قابل پیگیری است، نخست، لزوم توجه ویژه به شرایط بارگذاری و جمعیتی و در نظر گرفتن دو معیار اولویت توازن و جمعیتی و در نظر گرفتن دو معیار تعادل و توازن در تهیه طرحها است.

وی افزود: همچنین یکی از اولویتهای مغفول مانده در بخش مرکزی کلان شهر تهران، موضوع جمعیت گریزی و اختلاف فاحش شب و روز از حیث وجود جمعیت و ایجاد فضاهای بی دفاع شهری است.

که  با توجه به فرایند تثبیت کاربردهای تجاری- اداری و خدمات پشتیبان بازار تهران در سنوات گذشته در مناطق 11 و 12 و نفوذ زبانه های تجاری-اداری پشتیبان(غیرمجاز) به بافت های مسکونی، علاوه بر ایجاد فضاهای بی دفاع شهری در شب، باعث جمعیت گزیری و معضلات بعدی آن در سایر مناطق از جمله منطقه 6 شده است.

شربیانی گفت:  با این حال به دلیل کاهش شدید سکونت در بخش مرکزی کلانشهر تهران، مشکلات متعددی از جمله ترافیک پرحجم و تراکم جمعیتی بالا در روز و تجمع معتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه کاربری منطقه 6 نیازمند تعادل بخشی است/ لزوم صیانت از درختان ولیعصر

سرانه کاربری منطقه 6 نیازمند تعادل بخشی است/ لزوم صیانت از درختان ولیعصر