مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:202021-12-28سياسي

پیشخوان های کتاب در زنجان گسترش می یابد


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، پیشخوان های کتاب در استان زنجان گسترش می یابد.

- ایرج صادقی صبح امروز (7 دی ماه) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی خرم دره با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی ناشی از ناآگاهی و بها ندادن به کتاب است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز در بسیاری از سخنرانی های خودشان به این مقوله مهم پرداخته و بر ضرورت اهتمام جدی در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی تاکید دارند.

وی با بیان اینکه وقتی شاخص های توسعه یافتگی یک منطقه بررسی می شود، سه شاخصه مورد توجه قرار می گیرد که اولین آن کتاب و کتاب خوانی است، ادامه داد: شاخص دوم نیز نشر و تالیف کتاب و شاخص سوم سرانه مطالعه کتاب است.

این مسئول با تاکید بر اینکه توسعه کتاب و کتاب خوانی به وسیله یک فرد یا یک گروه میسر نمی شود، تصریح کرد: برای توسعه این فرهنگ در جامعه، تک تک اعضای جامعه باید تلاش کرده و دستگاه های اجرایی نیز از هیچ کوششی دریغ نکنند.

صادقی با یادآوری اینکه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، بحث توسعه پیشخوان در مناطق مختلف استان مدنظر است، اضافه کرد: یکی از ارکان موفقیت این پیشخوان ها، حمایت مردم و حمایت کتابخانه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشخوان های کتاب در زنجان گسترش می یابد

پیشخوان های کتاب در زنجان گسترش می یابد