مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:352021-12-28سياسي

حجت الاسلام علوی تهرانی: ایام فاطمیه هویت مکتب تشیع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بی گمان تمام روزها، روز های خدا است؛ همه مکان ها متعلق به خدا است، همان گونه که همه موجودات از خدا است، - فاطمیه، ایام بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) تا شهادت حضرت زهرا (س) نامگذاری شده تا وقایع و حوادث تاریخی این ایام که با محوریت حضرت زهرا (س) رخ داده مورد بررسی قرار گیرد و شبهات پاسخ داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بی گمان تمام روزها، روز های خدا است؛ همه مکان ها متعلق به خدا است، همان گونه که همه موجودات از خدا است، اما اگر نقطه ی خاصی به نام بیت اللَّه (خانه خدا) نامیده شد، دلیل بر ویژگی آن است.

مناسبت های مذهبی درواقع مناسبت ها و بزرگداشت های اعتقادی هستند و تشخص و هویت یک مذهب به شمار می روند.

بر همین اساس حجت الاسلام سید محمدباقر علوی تهرانی درخصوص ایام فاطمیه و ضرورت بحث درباره آن مطالبی بیان کردند که تقدیم مخاطبان می شود.

آنچه در این بخش خواهید خواند بخش نخست این سلسله مطلب است:ایام فاطمیه مربوط به وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) می شود و قرار گرفتن در صف فاطمه زهرا (س) در واقع حمایت از غدیر است برای همین شهادت ایشان و ایام فاطمیه یک مناسبت اعتقادی و دفاع از بحث امامت محسوب می شود چرا که امامت هویت بحث تشیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام علوی تهرانی: ایام فاطمیه هویت مکتب تشیع است

حجت الاسلام علوی تهرانی: ایام فاطمیه هویت مکتب تشیع است