مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:352021-12-28اقتصادي

ده سال بلاتکلیفی معلولان ایلامی برای خانه دار شدن/ پول هایی که بر باد رفت


10 سال پیش جامعه معلولین ایلام با پرداخت مبالغی به دنبال خانه دار شدن بودند اما با عدم تعهدات پیمانکار تمام پول های آنان به باد رفت اکنون آنها به جد خواستار رسیدگی به این موضوع هستند تا از چشم انتظاری رهایی یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، خانه دار شدن یکی از آرزوهای دیرینه مردم بوده و در این شرایط سخت هرکس حاضر به فروش تمام زندگی خود و خرید یک سرپناه برای خود و خانواده خود است.

تورم مسکن آنچنان در ایران به عنوان یک افسار گسیخته مطرح شده که برای خانواده ها این مسئله به عنوان آرزوی محالی به وجود آمده که نگرانی و بی خانمانی مردم را افزایش می دهد.

جامعه معلولان با وجود ناتوانی آنها هر روز مشکلاتشان دو چندان می شود کسی حاضر نیست پای درد دل این جامعه بنشیند به سخنان آنها گوش دهد و درمان دردهای به دل نشسته ی آنها باشد.

خیلی از معلولان غصه ای دارند که سینه های آنان را به حرارت آتش تبدیل کرده است، آنان با زبان بی زبانی با اشک های پنهان خود چیزی طلب نمی کنند جز حق خود حقی که سال ها با بی مهری مسوولین و کوتاهی پیمانکار بر زمین مانده است.

 مسکن مهری که سال های دور این جامعه با فروش زندگی خود و قرض گرفتن از دیگران در آرزوی خانه دار شدن بودند آنها دیگر پای حرکت و زبان گفتار ندارند که فریاد بزنند و تنها خواسته آنها لااقل مشخص شدن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده سال بلاتکلیفی معلولان ایلامی برای خانه دار شدن/ پول هایی که بر باد رفت

ده سال بلاتکلیفی معلولان ایلامی برای خانه دار شدن/ پول هایی که بر باد رفت