مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:452021-12-28اقتصادي

دولت محکوم به حمایت از صنعت است


سرپرست فرمانداری ساوه با تاکید بر اینکه دولت محکوم به حمایت از صنعت است، گفت: توسعه اقتصادی و پایدار منوط به حمایت و رونق از تولید است و دولت حمایت از صنعت را یک اصل می داند.

- درب فرمانداری به روی صنعتگران باز است و صنعتگران، فرمانداری را حامی و همراه خود بدانند.

مهدی الیاسی شامگاه دوشنبه 6 دیماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری شهرستان ساوه که در دفتر اتاق بازرگانی شهرصنعتی کاوه ساوه برگزار شد، اظهار کرد: دولت در حمایت و رفع موانع تولید شعارهای اجرایی را در دستور کار خود قرار داده است و با حمایت دستگاه قضایی تصمیمات صنعتگران در حوزه تولید شجاعانه و مقتدرانه است و با کاهش دغدغه های مدیران صنایع در یک فرآیند قانونی، تولید و اشتغال رونق یافته است.

وی به ماموریت ابلاغ شده از سوی استاندار مرکزی به فرمانداران مبنی بر تحول بنیادین در نظام اداری و رفع بروکراسی اداری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه سازوکاری در این خصوص اتخاذ شده است و در سایه تفویض اختیارات مدیران استانی به شهرستانی بخش اعظمی از بروکراسی های اداری و فرآیندهای زمان بر تسهیل یافته است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه مراودات مالی و اداری صنتعگران در سطح شهرستان صورت گیرد، افزود: مسایل و مشکلات مدیران صنایع و سرمایه گذاران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت محکوم به حمایت از صنعت است

دولت محکوم به حمایت از صنعت است