مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:452021-12-28سياسي

مشکل نشتی آب در منبع آب روستای درزم اصلاح می شود


مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از اصلاح نشتی آب در منبع آب روستای درزم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاظلاب آذربایجان غربی صابر خسروزاده با اشاره به انتشار فیلمی در خصوص نشتی آب در منبع آب روستای درزم ارومیه اظهار داشت: نشتی در منبع آب روستای درزم واقع در حومه ارومیه طی یک ماه گذشته ایجاد شده و واحد امور آب و فاضلاب پیگیر موضوع بوده و در جهت رفع مشکل اقدامات لازم را انجام داده است.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه ادامه داد:  آب شرب این روستا در قالب مجتمع سه روستایی از چاه آب شرب روستای یورقانلو تامین می شود .

وی تصریح کرد: با توجه به مشکل کمبود آب اتفاق افتاده در روستاهای این مجتمع، چاه قدیم روستای درزم وارد مدار بهره برداری شده است و آب شرب این روستا از چاه مذکور تامین می شود.

خسروزاده یادآور شد: با توجه به اینکه مخزن روستای درزم در ماه های اخیر دچار نشتی شده بود،  پیگیری های لازم جهت عقد قرارداد با پیمانکار ذی صلاح برای بهسازی و رفع نشتی مخزن روستای درزم انجام گرفته است .

وی  با اشاره به اینکه سردی هوا و برودت اجرای عملیات بهسازی را کمی دچار مشکل کرده است خاطرنشان کرد: همکاران این شرکت با انجام عملیات اجرایی لازم برای خارج از مدار کردن چاه و مخزن قدیمی این روستا در دست اقدام بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل نشتی آب در منبع آب روستای درزم اصلاح می شود

مشکل نشتی آب در منبع آب روستای درزم اصلاح می شود